RSS Flöde

osäker på ifall jag smörjde in rätt kräm på rätt ställe

Postat den

Jag hade den stora äran att vinna ett provpaket Natuderm hos Carros issues.

Tack Carro

Eftersom min dator krånglade i våras så har jag inte fått tillbaka alla program och kunde därför inte läsa medföljande CD information.

Hur det än är… bilderna gick att få fram. Handkrämen är skön och ligger inte på ytan när man smörjer in sig utan den tränger in direkt i huden.

Pflegeöl det är nu problemet kommer…. Jag förstår inte tyska, jag och Fabbe fuskade förmycket när vi gick på våra tyska lektioner. Jag har googlat och jag har sökt i lexikon men inte funnit ordet.

Så jag funderade ett tag på ifall det kunde vara en ansiktsolja. Jag smörjde in ansiktet och det gick bra, luktar en toutch av nöt. Men jag har kollat mer på nätet och det verkar vara mer en kroppsolja.

Däremot så fastnade jag för fotkrämen. Den luktade pepparmint och blev inte hal efteråt. För det är alltid samma visa man smörjer fötterna när man ligger i sängen och en stund senare så måste man ändå gå på toa fast man varit där en kvart innan. Så fotkrämen blev min favorit för att den gjorde sin verkan och låg inte kvar på ytan.

 

AB 005907 natuderm hand cream ginkgo + olive.jpgAB 005920 natuderm skin care oil ginkgo + sallow thorn FB.jpgAB 005934 natuderm foot balm ginkgo + aloe vera.jpg

 

 Natuderm är en ekoprodukt som finns på Coop sen maj månad. Ett förslag är att dom klistrar på en svensk etikett så kommer folk förstå bättre vad det är för produkt som dom köper.

Däremot fick jag en liten söt tvål som luktade *vaniljglass med kolasås* från cinnoberdesign.se som blev en glad överraskning.

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Prova att steka i olja, låter gott med nötsmak!:-)Fick en ursäkt av du vet, han raderade sitt inlägg men nu sitter hans rövslickare och gaggar istället.Goja.Smsa innan du ringer så svarar jag.

    Svara
  2. hmmm om jag inte minns fel så betyder pflege nåt med vård….och öl ja det vet du….så ja den direkta översättningen borde bli vårdandeolja…..

    Svara

Kommentera

