RSS Flöde

jag är inte som alla andra mammor

Postat den

jag är inte som andra mammor jag målade jossans studentbild själv. Linnea säger till frukosten.

– När jag tar studenten vill jag ha en *baby* bild. Jag kommer givetvis att måla en babybild åt henne.

20090605319.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Önskar jag var lika duktig på att måla, den är ju jättefin 🙂

    Svara
  2. Vilka talanger, skitasnyggt!! nu är hon nog stolt över sin skylt. Hoppas ni får en kanondag fast det är så kallt. Ha de bra! Anna

    Svara
    • jag står här hemma utan bil för svärmor glömde att lämna nyckel till svärfar och japp då får han åka buss eller taxi fram och tillbaka..

      Svara
  3. Wow så snygg den blev!!!!www.prinsessansliv.blogg.se

    Svara
  4. Min familj är konstnärer. Alla våra studentbilder har varit olika typer av porträttmålningar. Min systers var en glasmålning. Brorsans var i olja och lillbrorsans var kolteckning.Jag var inte med på utspringet så jag slapp. För min mamma är inte heller som andra. Syrran blev hämtad på bår av tre tomtar som bar henne längs hela vallhallavägen…

    Svara
    • *asg* skrattar gott det måste jag nog fixa till Linnea när hon tar studenten hon kommer ruttna på mig ..

      Svara
  5. Åh vad duktig du är, jättefint!

    Svara
  6. Så himla fin..det måste vara så mycket mera värt att ha en sån skylt än tex ett fotografi:)

    Svara

Kommentera

