RSS Flöde

Jösses vad hon kan skrika tanten

Postat den

20090609352.jpg

En av dom andra hundägarna hos vetrinären skriker hela tiden.

 -Sitt!

Åt sin hund.

Så min extra hund vågar inget annat än sitta när vi är hos vetrinären idag. Visst ser hon lydig ut.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Brrraaa! Sitt! Braaa! Stå! Brraaa. Ligg död! Brra! Stå… Stå… Stå förinihelvetye hundjävel!!!! Sluta ligga, sluuuuuuta!!! Död hund, snäll hund… Uno

    Svara
  2. Guuud så stressande!Hunden sätter väl sig efter hundrade ”sitt:et” Då den lär sig det :)Zanna ser mest undrande ut 😀

    Svara
    • hon blev förvirrad men det roliga är ifall jag varit där med min Ozzy för tantens hund hette Ozzy..Förstå vad min hund hade suttit så rumpan brunnit..

      Svara
  3. Söt var den, vovven. Fattarinte varför folk ska gapa så på sina djur för? Det blir ju knappast bättre för det.. Särskilt inte hos veterinären. Men jag antar att vissa försöker dölja nervositet och liknande för människorna runtom genom att gå på sina djur rätt hårt. Har sett det med ett stort antal hundar och ännu flera hästar, med ryttare som sparkar, skriker och rycker i munnen samt spöar den stackars hästen, som såklart blir ännu räddare eller argare och beter sig ännu värre.. /Nexa

    Svara
  4. En så´n där kärring har vi här på gården oxå!Gillar inte det kan jag säga, dessutom bad hon grannens ungdomar att gå in vid ett tillfälle för ”det var hennes hunds lektid”.Bor i ett dårhus.

    Svara
  5. Fröken Nattuggla

    Hihi, ”Men jag sitter ju redan, vad du tjatar!”

    Svara

Kommentera

