RSS Flöde

färdigkittad och säker

Postat den

2874597dac9e2758.jpg

färdigkittad och alltid säker åkning för mig

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Så fin så! Har nu träffat Tezz på gården, haha. Liten värld, kan man säga. Hon o Lucas spelade fotboll som värsta proffsen, själv avskyr jag bollsport ju.. (och pucksporter med..)Tacka vet jag hästar!!!Hoppas det blir nån god mat, du får berätta sen var man tar sig för att åka ut i skärgården o käka, det kanske vi skulle försöka oss på (om mina föräldrar vill ta Lucas något i sommar, han går ju inte på dagis så kvalitetstid blir det inte mkt av..)/J

    Svara
  2. Men, gick du på den lätte ändå? Största båten.. kram i alla fall. Uno i kvällen

    Svara

Kommentera

