RSS Flöde

missnöjd eller vad…

Postat den

missnöjd eller vad tror ni?

20090625487.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Ojjjj!!! Toppenbild! Vad kan inte en barba fixera!? Grattis! Uno i Ottan

    Svara
  2. …vem är manneni bakgrunden, ser ut som nånTV-kändis.. Uno igen

    Svara
    • ingen aning har kollat och jag känner inte ens igen mannen. Men säkert så är det hur mycket turister som helst nu när det är *hamnfesten*

      Svara
  3. Ser inte så värst glad ut i alla fall, haha. Hälsa att man ska vara glad när det är Hamnfestivalen!! Själv ska jag tvinga sambon att köra ner oss så vi hittar i morgon när mina föräldrar kommer, vi har nämligen inte varit där nere alls än. Pappa bodde här när han var 14, men hallå, det var ju 40 år sen drygt, så jag väntar mig inte att han ska hitta.. haha. Bättre att vara förberedd då! Nu ska jag försöka kolla på det där problemet du ringde om, hoppas jag kommer på någon bra lösning! Sen ska jag piska min egen lilla webbdesigner lite, håller på att göra om min blogg fullständigt, snart klart, haha. (Jag gör grafiken, en annan tjej kodar, för jag orkar inte sitta och pilla med sånt, det är så tråkigt, haha) Och ja just ja, svärmor var skittrevlig, så det gick bra! /J

    Svara
    • hamnfesten är mysig. Torsdagar är det mest folk då är det gratis. Men dom stora musikerna kommer idag och imorgon..

      Svara

Kommentera

