RSS Flöde

Han har fightats mer än 20 tusen gånger

Postat den

mafia wars.jpg

Lilla *E* kollar när jag spelar Mafia Wars. En Mafia har rånat mig på pengar och jag förklarar att nu jäklar ska jag ge igen.

– Men herregud han har över 20 tusen fighter han rår jag inte på. Jag får ge han en *Bitchslap*

Lilla *E* tittar förvånat på mig och säger

– Han ska få se döden i örat!

Känns som att han fått en utskällning förmycket…..

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

