RSS Flöde

gissa vilken stad…

Postat den

20090704544.jpg

gissa vilken stad vi nått?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. bengt, hellvi

    Nynäshamn..?

    Svara
  2. barbakvinna oinloggad

    nix…. inte rättbarbakvinna (oinloggad)

    Svara
  3. det är åkersberga i stockholm för jag har bott där ända tills nu i december förra året då jag flyttade till täby trevlig resa Kram mia

    Svara
  4. Åkersberga stad?Du är för rolig.Be din polare kolla dina länkar, adresserna är kajko.Pih!

    Svara
    • jag har samma problem när jag ska kolla det har funkat förrut så det måste vara AB:bloggen som vanligt som uppdateras eller är galen..För nu funkar det verkligen inte.

      Svara
  5. Jag kommer att gräma mig hela dagen över att jag inte kände igen ”staden” så många gånger jag passerat de där husen, den där ån, den där tunneln, den där rondellen, de där hamburgerhaken, de där rödljusen och vidare norrut. Ha det så gott var du nu än befinner dig!

    Svara
  6. Tror jag ser problemet när jag för muspekaren över adresserna.T.ex Susanne längst ner; av ngn anledning är httpadressen med din abadress i början, 961 osv.Seastone och Fatou Tonårsmorsa likaså.Ganska enkelt eg.

    Svara

Kommentera

