RSS Flöde

säng är för orutinerade…

Postat den

20090703531.jpg

säng är för orutinerade övernattare.

-tjing för kuddarna ! Sa lilla *E* när han vaknade på morgonkvisten

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Sov sov sov, snarka snarka snarkta… Säng säng säng. Eller hur det nu var. Golvad, eller? Uno

    Svara
  2. Jag tatuerade brynen första gången år 2000 och det är det bästa jag någonsin gjort, nu ska jag bara fylla i dem och ändra formen lite, för ett par år sedan gjorde jag kajal och eyeliner och det är dags att fylla i dem också så det blir hela paketet igen :O)

    Svara
    • ja nu kommer jag ihåg att du hade redan gjort det.. Jag behöver nog oxå fylla på mina snart.

      Svara

Kommentera

