Fina restaurangens *baksida* eller *skitsida*

Postat den

En restaurang ute i skärgården, förra året var den kanonfin men i år så var det nya ägare. Dom minglade mest runt bland borden utan att vidta åtgärder.

En av ändringarna var mindre personal. Men en så här fin kväll med 25 grader varmt så borde det varit fullsatt.

1.jpg

Ifall du vill veta hur köket ser ut ? *Kolla toaletten* heter det.

2.jpg

Kombinerad dam/herr toalett med extra urinoar ful av snus

3.jpg

Ingen tvål….kunderna ska troligen inte ha fräscha händer

4.jpg

Torka baken ?

5.jpg

=torka baken med blött papper

6.jpg

Fina sopkorgen

7.jpg

Mitt första synintryck när jag kommer in. Toapapper i brunn, toaborste med skit på… liggandes på golvet och toapapper som borde ha suttit i toapappershållaren och inte under toastolen. Gissa hur mycket urin som droppar ner just där.

8.jpg

Utsidan är mysig, men folk jäkligt folk tom…………

Mer bilder på annat snusk kommer säkert att dyka upp på min sida. 

Inte bara pizzeriors skit utan även finare ställens oxå. AB SVD

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Ush vad osmakligt. Jag kollade länkarna också. Känner mig inte sugen på pizza just nu.

    Svara
    • nix dom pizzerierna vill man inte äta på jag skulle vända i dörren ifall jag såg eländet. Tyvärr så är det oftast dolt

      Svara
  2. huvva…det är nog tur man inte vet allt om där man äter….*ryser*

    Svara
    • i utlandet är mn mer inbjuden till köket än i sverige. Där förväntar man sig att det ska vara rent.

      Svara

Lämna en kommentar