RSS Flöde

Ifall jag inte är dum kan jag väl få göra nåt dumt

Postat den

Linnea tjatar igen när jag kom hem.

– Kan inte jag få pierca mig i tungan.

– Va? Nä aldrig kommer inte hända, svarar jag trött

– Men jag har ju skött mig och inte gjort nåt dumt, så då borde jag få det, försöker hon.

– Nä det vore väldigt dumt ifall du fick det.

Hon tycker inte om att jag fick till slutklämmen på svaret.

Linea_tidning.jpg

Linnea i tidningen på sin första skoldag. En dag utan att hon planerade piercing, tatuering och annat bus.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. hi hi, har samma problem här hemma. En tonåring som vill pierca allt till att töja öronen.Nej, ngn måtta får det vara på begären.

    Svara
    • skrattar gott ifall dom töjer öronen så kanske dom hör bättre… Men sån tur har man säkert inte..

      Svara

Kommentera

