Du fes

Postat den

– Du fes! säger Johanna till Linnea.

– Nja, men det luktar inte, svarar hon

– Det gör det ju, man känner bara inte sin egen kroppslukt, säger Johanna.

– Men du klagade ju inte häromdagen när jag fes nära dig. Så då luktar inte mina fisar så illa, säger Linnea prövande.

– Den luktade !

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Hej!! Nu är vi hemma från minisemestern i landets södra regioner. Sonen är på semester hos mormor o morfar och vi är själva och går runt i en väldigt tyst och stillsam tillvaro. Var det så här tyst när man inte hade barn? Nåja, den saken blir snart som den brukar och värre ändå, hehe. Tänkte bara säga att vi är hemma igen. Och vi vill fortfarande gärna ha shoppingtips! Jessica

    Svara
  2. Fes är en fin huvudbonad från Turkiet. Lukten är ofta starkt svettig från turkarnas hår, och färgen är röd. En fes i vinden, två på vinden och tre nånannanstans.

    Svara
    • appropå svett.. idag kom jag äntligen iväg och tränade. Jag ljög för mig själv att jag inte skulle orka men här är jag svettig och ofisig…

      Svara

Lämna en kommentar