RSS Flöde

-snälla vi springer genom spärrarna

20090809771.jpg

-snälla vi springer genom spärrarna som vi gjorde förra gången. Men dom vägrar göra som för ett år sen. Mamsen är helt enkelt för pinsam….

Förra årets märkliga händelse

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. En gång i mina ungdomsdagar sprng jag genom spärren när det var kontroll (hade inte ett öre och tjuvåkte, månadskortet låg hemma), kontrollanterna hann i fatt mig..och jag började gråta och berätta för dem hur hemsk min dag hade varit eller snarare jag sade att de var mitt livs hemskaste dag (inte riktigt sant.) iallafall mina tårar var äkta och de tyckte synd om mig fick åka hem hela vägen…

    Svara
    • du hade tur i oturen.. vi betalade och sprang rakt ut igen genom spärrarna hur korkat var inte det.. *asg*

      Svara

Kommentera

