RSS Flöde

Här inne sitter en hund det är bara 27 grader varmt

20090810778 redig.JPG

Så jag ringde polisen

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. klös i ösregn

    de gjorde du fanimig rätt i .

    Svara
  2. Det var bra att du gjorde det. Var du kvar tills polisen kom? Fattar inte att folk fortfarande inte begriper att de inte ska lämna hundar i bilar, efter allt som skrivits om det.Eller ännu värre: de som glömmer att de har barnet i baksätet, ‘glömmer’ åka till dagis. Åker till jobbet, kommer ut till bilen 8 timmar senare……och……ja. Du vet. När man t.o.m glömmer bort sitt eget BARN: då måste man ha förlorat något mycket viktigt här i livet. Tycker inte man kan skylla på någonting alls. Man måste väl i alla fall skänka barnet en tanke under arbetsdagen och då inse vad man har gjort.Eller ställer jag orimliga krav i tanken på mina medmänniskor?Hoppas du har det gott och har haft en skön sommar.Kao

    Svara
  3. Vilka sjuka människor det finns. Intelligensen är nog i bottenläge. Synd att de inte själva blir inlåsta i en het bastu.

    Svara
    • Bastu var rätta namnet jag satt och pratade i telefon med 2 personer innan jag insåg att det satt en hund och från den stunden tog det 20 minuter och han gick bannemig inte förbi när jag satt där. Att han kom var för att polisen ringde..

      Svara

Kommentera

