RSS Flöde

Jag har ett kanonställe att gömma tutan på

Gud var jag var nervös dom första orden när jag startade kvällen som *toastmaster* men sen rann orden på som vatten.

DSC03399.JPG

 

DSC03440.JPG

Skala bör man.

 

DSC03496.JPG

När min tuta började hamna hos min bordsherre så tog jag makten tillbaka och stoppa den där ingen vågade ta den.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Jag skulle ha tagit den. Sån är jag, går inte på små kvinnliga lister, utanyttjar dem i stället. Uno med smilet.

    Svara
  2. Tuta eller Tutta ? haha

    Svara
  3. Väldigt praktiskt att ha med sig ett gömställe.. snyggt vad det också, hehe. Hoppas att det var lika kul som det såg ut att vara! Själv har jag tillbringat helgen med en febrig son istället för hemma hos min svärmor, men det blir nästa helg istället, för nu är sonen på benen igen.. det var en 24 timmars grej, som råkade komma väldigt olägligt bara.

    Svara

Kommentera

