RSS Flöde

dom hoppa ur hur är det möjligt?

 

Ringde halva släkten och frågade ifall nån kunde umbära sig att komma ner med brillorna så jag skulle hitta hem. Viktor var en ängel och kom förbi efter Cross träningen. Titta tanten kan se……

20090902893.jpg

Försökte visa på MMS hur lidande jag ser ut, så jag har INTE förstora läpparna. Men linserna hoppa ur hur mycket jag än pressa in dom. En extra krydda på middagen med susanne. La dom på bordet och presenterade mina tappade ögon för servitören som stod dubbelvikt för att syna mina tappade linser. Undrar om jag kan cykla hem… -2.7 i syn

20090902895.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. dom bara hoppade ut sådär? utan kommando?

    Svara
  2. Linser blir fin soppa. Har du tänkt på det? Uno

    Svara

Kommentera

