RSS Flöde

fan vad dom är långsamma på OK

20090831872.jpg

Skickade iväg paket men damen vart sur som ätticka när jag ville ha lite tejt till paketet. Sånt har vi dragit in på.

– Men ni ska ju vara som posten och då får man lite tejp?

– Vi har dragit in på det, säger hon surt. Men langar över tejprullen och ställer sig i andra kassan.

Sen stod jag där.

Sen stod jag där.

Sen stod jag där.

Kan skriva det ungefär 60 sek x 7 minuter. För hon ägnade mig inte en sekund i uppmärksamhet. Okej så jäkla viktig är man ju inte men det skulle vara skönt att komma hem när klockan närmar sig sena kvällen.

När jag ställde mig i den kö som hon betjänade bara sa hon.

– Du kan ställa dig i postkön, jag kommer.

Muttrandes så gick jag tillbaka och väntade.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. På en fredag?Snygg klocka :)Kram

    Svara
  2. Hahahaha låter som det skulle vara på OK i Skärholmen, känner igen senariet :)Lucyfer 666

    Svara
  3. Man ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG gå in på OK i Enköping om man har något mer inbokat samma dag. Man ska heller inte tro att man kommer att minnas vad det var man skulle ha när det väl blir ens tur att betjänas.. om man ens är kvar..man kanske tom har glömt bort varför man ens gick in dit.

    Svara

Kommentera

