RSS Flöde

Men jag kunde nog ha sett lite gladare ut

bal1.jpg

Från gårdagens bal, som tur var så hölls den inomhus på regementet. Vårt bord hade kanonkul så kanon att en av talarna vart på kanonen innan talet skulle hållas. Det blev kanonbra ändå och tänt var det här utspelades i rätt anda

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Så fin du var! Jag vill också gå på bal…. *muttrar lite avundsjukt*

    Svara
    • den klänningen är så himla fin, men det är synd man ser inte alla stenarna som är över bysten insydda.. Men jag ska se ifall jag kan ta en närbild..

      Svara
  2. E du vacker eller? Fräckt, bara lilla frun är vackrare! Jo, sant, hon är så jäkla snygg att jag ofta undrar om jag platsar. Men så kan det vara. Må väl, snyggis! Uno

    Svara

Kommentera

