RSS Flöde

Kanske vissa blir gröna av vaccinet ?

Ifall det bara är ett hundratal som fått biverkning av influensa vaccinet så bor då banne mig varenda kotte i min stad.

Flertalet har insjuknat i influensaliknande symtom. Huvudvärk, ont i kroppen, feber osv. Men väääldigt många har fruktansvärt ont i armen.

Det här funkar inte.

Ska alla vaccinera sig en fredag efter arbetet för att vara säker på att kunna komma till jobbet på måndagen.

Jag är osäker, så jäklar osäker på ifall jag kommer ta vaccinet. Tänk vi vaccinerar en hel befolkning som kommer att bli orangea eller gröna.

Själv hoppas jag att ta en viss ton av ROSA.

svininfluensatest_319301d.jpg

Aftonbladet

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Jag har inte och kommer inte vaccinera mig. Majoriteten av de jag träffat, på förvaltningen, som vaccinerat sig har blivit sjuka.

    Svara
    • men på ett sätt så var det en som gav mig en tankeställare ifall man inte tar den gissa om man blir sjuk då ifall man blir så här risig av att ta en liten dos..

      Svara
  2. Det är ju jätte-praktiskt om alla som tagit vaccinet blir gröna, för i så fall vet man ju vilka man kan hångla med och vilka man ska hålla sig undan. =)

    Svara
  3. Abbe vaccinerades i onsdags. Han mår finfint, hade kanske pyttelite feber igår, men det var inte värre än att han kunde leka och härja som an vanlig dag på dagis. http://bit.ly/vx89D

    Svara

Kommentera

