RSS Flöde

Löneförhandling som 14 åring gör mig förvirrad

Linnea ringer mig på jobbet.

– Jag går till skolan, säger hon.

Jag tror att jag hört fel, dom har ju höstlov. Men hon förklarar att dom har öppnat skolan igen. jag fattar ingenting?

Hon har säkert nån hake, hon vill säkert ha höjd månadspeng.

 

DSC04731.JPG

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Eller så är hon kär igen *asg*

    Svara
  2. vem blir nånsin klok på ungar…det borde följa med ett lexikon vid införskaffandet…:)

    Svara

Kommentera

