RSS Flöde

Vart får hon allt ifrån ?

Linnea planerar för morgondagens halloween maskerad.

– Har du stay ups som jag kan få låna?

– Ja

– Har du långa knästrumpor oxå? frågar hon tveksamt

– Ja, men vad ska du med det till?

– Jag ska vara utklädd till en dö slampa ! viskar hon fram

Nåt är galet väldigt galet i vår familj. För själv planerar jag att ta fram en gammaldags vit hockeymask och motorsågen när dom kommer för bus eller godis.

jason-mask.jpg

Eller är det för mycket?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hahaha.. nä, det tycker jag väl inte :o))

    Svara
  2. helt normalt tycker jag…ska väl lära ungarna att sluta tigga godis *S*

    Svara
    • jag älskar att få besök av dom, vill ju att dom får det minnesvärt. Jag bjöd på godis och erbjöd dom en av hundarna men nix dom ville bara åt godiset.. barn är inte pålitliga längre *asg’:..

      Svara

Kommentera

