RSS Flöde

Ifall du hotar, så följer jag med i bikini

Linnea ska ha bad i skolan imorgon.

– Kan du säga att jag är allergisk mot klor, frågar hon.

– Nä men det är du ju inte

– Man kan du inte säga det ivarjefall, försöker hon.

– Nej jag kan ju inte ljuga för din lärare.

– Det här är lika sjukt som att du skulle vara tvungen att följa med till badhuset och stå där i bikini, säger hon surt.

– Men ifall det känns bättre så kan jag göra det, stå där med bikinin alltså, blir mitt svar

– Aldrig, aldrig, aldrig, mumlar hon

Jag visste väl det,.

Pest eller kolera. Nu är hon jäkligt nöjd med att slippa stå med sin bikiniklädda mamma i badhuset. Så nu duger nog hennes bikini mycket bättre för morgondagen.

 baddr_kt_med_ben_bild_1146691534.png

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Säg till henne att vi är flera som gärna skulle se mamma i bikini, omodern eller inte.

    Svara
  2. Vad det nu har med saken att göra. *förvirrad*

    Svara
    • gissa om hon INTE vill ha med mamma med kläder och ännu mindre i bikini.. Bättre hot mot sig själv hade hon inte kunnat ta..

      Svara

Kommentera

