RSS Flöde

Ozzy behandlas för psykproblem kommer mannen att bli snäll som en ko?

Ozzy min minikiller har börjat bete sig märkligt han dricker massa vatten och pinkar inne. Efter att ha varit hos vetrinären så kan dom konstatera att så här frisk har han aldrig varit tidigare. Hans leverprover är helt ok, urininfektion är det inte och diabetes var det inte en chans att doggen har.

DSC04402.JPG

HAN HAR PSYKISKA problem blev diagnosen och 1500 kr fattigare. Så nu är deras tips att jag köper nåt med feromoner som han antingen har runt halsen eller så sprutar man i luften alternativt i el kontakten.

Kanske kan han sluta skälla på skuggorna ifall vi testar.

Undrar ifall min karl reagerar på nåt sätt ifall vi testar sprayet här hemma, kanske blir min karl lika snäll som en ko ?

DAP feromoner

blog.jpg

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hoppas din vovve blir kvitt sina psykiska besvär. Du kan ju testa om medicinen påverkar mannen, hihi.Önskar dig en trevlig helg!

    Svara
  2. Jag hade samma problem med Diva. Gick igenom massa undersökningar och till slut kom de fram till att hon hade fått cushings syndrom. Hennes symtom var också överdriven törst och överdrivet kissande. Sjukdomen är vanligare bland små raser. Googla på det och läs om det stämmer in på Ozzy. Diva har fått medicin nu och mår mycket bättre!Kram

    Svara
    • Jag har läst lite på nätet och hoppas verkligen att han bra är rubbad. För det är enklare än tumörer osv. Men jag ska be dom kolla proverna för är man ute i god tid är det livsviktigt..

      Svara
  3. Ja gör det, man vet aldrig. Jag hade aldrig kunnat förestäla mig att det var vad Diva drabbats av. Hoppas också för din skull att han bara är rubbad :)Ge honom en puss från oss!

    Svara

Kommentera

