RSS Flöde

Mitt namn är Anki… Anki Bond

Jag och Linnea skulle ta oss genom *drive thrue* på MC Donalds ikväll. När jag kommer fram till apparaten med micken så säger rösten

– Välkommen.

– Hej jag heter Anki xxxxxxxx …………..

hm det är nu jag inser att, fan jag pratar ju inte i telefon eller ringer upp nån, utan jag ska ju för fn bara ha en hamburgare.

Linnea kvider och sjunker snabbt ner mot golvet.

– Inte ett ljud, inte ett ljud vill jag höra i förklaring, dom är inte intresserade och veta varför du sa fel. Betala och sen åker vi, säger hon upprört nereifrån golvet.

Va ? Trodde hon jag skulle sitta upp och köra bilen, jag vill oxå ligga på golvet och jollra mig förbi luckan. Hmmm !!!

kjol.jpg

Linneas mamma har inget huvud !

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. HAhaha, sådär skulle jag också kunna göra, helt klart! Kanske tur att det är P som kör och inte jag när vi åker igenom där. Nu har vi fått lägenhet på Bergvretsgatan äntligen! Första Jan flyttar vi in!! Ska bli sååå skönt. En FEMMA, med altan och liten gräsmatta och sådär.. me like! Så nu får vi ta den där fikan snart så det blir av innan vi flyttar och kan skylla på avståndet, haha.

    Svara
  2. Vore värre om Linneas huvud inte hade nån mamma. Själv går jag in, ställer mig i kön och sen blir det en tias liten jäkla ostburgare. Sen går jag ut och äter den på gatan innan jag drar in i bilen och drar med en rivstart för att hinna hem innan energin gått förlorad. Uno

    Svara
    • det var en sån där dag. *jag har inte tid att äta* så det blev en burgare och läsk. Inte direkt nyttigt på nåt sätt..

      Svara
  3. Det är så underbart att komma in till dig efter en paus, så mycket att läsa och så mycket att få skratta åt. Ja, du är synnerligen en rolig själ som jag njuter av att ta del av.Så här i november rusket är det så upplyftande att för sitt inre se både dig och dottern kräla på bilgolvet när bilen förarlös glider förbi McDonalds …. :DKram Maggan livsglimtar

    Svara

Kommentera

