RSS Flöde

vinst som gick upp…

vinst som gick upp i rök dom gick ut 2007

200911101118.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Samma här. Har aldrig vunnit på något lotteri nånsin. Men jag hade en kompis som alltid vann, konstigt. Må väl. Uno

    Svara
    • jag har oxå en polare hon vinner pengar och resor och en annan som jag känner vann resa till paris för att se madonna. Livet är bra märkligt ibland..

      Svara
  2. Men jag har fått många fiskar av mångahanda slag. Så det så. Och en vacker liten fru dessutom. Uno

    Svara
    • min *P* vinner inte heller men han fick mig och det får räcka ska jag hälsa. Lotterna blev oskrapade inte vågar man skrapa såna..

      Svara
  3. Min pappa har vunnit en Saab för flera år sen och en Seat ganska nyligen. Och den här enorma turen har såklart getts mig med! Jag har vunnit en STOR tyggorilla och fyra kilo dajm. Första pris!Fast tänk om det varit en mille eller två eller så….. 🙂

    Svara

Kommentera

