RSS Flöde

Hur läskig är du?

När vi är på väg hem från visningen så börjar jag och *P* prata om en av Linneas kompisars föräldrar.

– Ja men hon är ju gift med xxxx pappa 

– Va har ni träffat pappan? frågar Linnea

– Ja vi träffade dom i somras i affären, svarar jag

– Såg han läskig ut? frågar Linnea ivrigt

*P* skrattar sig dubbelvikt och gör en läskig grimas mot henne.

– Ja men han är jättesträng, säger hon ursäktande.

– Som att inte vi är det då? undrar jag.

Sträng är alltså läskigt, hur läskiga kan vi föräldrar vara?

0413dcd9ee9ef229.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. ja själv är jag så sträng enligt eleverna att jag får nog inga julklappar i år jag *S*

    Svara

Kommentera

