RSS Flöde

Kan människor andas?

Jag har haft en trevlig middag med italiensk buffé hos chefen. Efter mycket allvar under veckan och tanke arbete så har även jag äntligen fått koppla av. Trots mangling verbalt av målaren så överlevde jag ordkriget. Nu ska jag bara ta igen mig så att jag klarar av morgondagens utmaning.

typ…. Ligg still på 5 meters djup utan att andas under vatten. Men vem fan andas under vatten?

 

snorkling2.jpg

 

 Yes Breathe……………

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

