RSS Flöde

country design

Idag har jag varit med några vänner på Country Design i Västerås. Vilken upplevelse det var att besöka butik/huset. Så vackert och äntligen fick jag se ett vanligt parkett golv som målats vitt. Så ifall jag har tur så kanske *P* kan tänka sig att måla vårt vardagsrum/hall/kök innan julen.

Så Ozzy fick en vit fin matburk och till mig en tunika + halsduk. (bilder kommer sen)

DSC_0289.JPG
Bild från Country Designs blogg

Butiken

Bloggen nu visar jag sidan som är den 23 dec 2008 men då ser man golvet oxå.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Ser ut som mitt mecka. Varför får jag aldrig åka till Västerås?Kram på er

    Svara
  2. Fräckt. Skulle föredra Lantlig Stil i st.f. Country Design, men det ska vl vara så. Bäst vore Bonnastil! Kul ändå, ska måla en trappa vit innan jul. Uno

    Svara
  3. Hittade den här sajten http://www.post-art.se/ som fixar stilporträtt i den stil man vill ha, fantastiskt kul tycker jag som har gjort ett rum lite sådår 1700-tals lantligt. Ett tips bara 🙂

    Svara
  4. Lustigt.Bor en stenkast ifrån men har aldrig knallat in och kikat.Kanske dags nu (själv då förståss annars får väl gumman ideer)./Zippo

    Svara

Kommentera

