RSS Flöde

Come to mama !!!

 

Jag har letat efter en tvättmaskin/torktumlare och äntligen så hittade jag en Whirlpool för endast 400 kr.

Hur är det möjligt?

Den ultimata maskinen in med skiten och så kommer allt rent ut. Skulle inte haft nåt emot att den strök och vek tvätten oxå. Men kanske kan man dressera *P* till att fixa det?

 

6636160909.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Billigt. Hur länge håller den? I lumpen fick man lära sig klädvård, bädda sänge samt städa rejält. Minns hur en underofficer med vita handskar gick runt i städområdet och strök med fingrarna längs lister och på skåp. Tur att inte lilla frun är sån. Uno

    Svara
  2. Har du vunnit den på en lott?;o)Men en som dessutom kan stryka saknar jag.

    Svara
  3. Katrin – jag strök nyss. Ett helt gäng kjolar, toppar, singlar, dubblar (det finns en sort med sk inbyggda behåar..) och tripplar, dvs klänningar att ha utanpå tights och jeans och sånt. Qvadripplar har jag sluppit, men de kommer nog. Uno i Köket

    Svara

Kommentera

