RSS Flöde

168 cm lång dvärg stampa ilsket i golvet

När vi åkte båt så gick vi in på discot. Efter mindre än en minut så kommer en vakt och lyser med en ficklampa rakt i ansiktet på Linnea och säger.

– Har du legg ?

Linnea stampar ilsket i golvet och går direkt därifrån med orden.

– Vafaaaan det här är diskriminering. Tänk ifall jag varit dvärg !!

ca 168 cm lång dvärg?

354f6b012ae27d2b.jpg

Linnea från i somras 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Så har du än en gång fått roa mig med dina texter, blir så full i skratt, din dotter låter som en ilsken rottis när hon sätter igång.Vem kan hon ha ärvt humöret efter tro?Jag vill passa på och önska dig en skön jul lik bra att klämma i med Gott Nytt År på en gång vet ju aldrig när jag kommer över till dig igen.Kram Maggan

    Svara

Kommentera

