RSS Flöde

Jag fryser ballarna av mig

En snöflinga till och då blir ballarna frysta när jag drar dom i snön, ett felsteg och vips så sjönk man ner i snön.

Dom kallar det för hundväder, själv funderar jag på att konvertera till katt. Räcker det att man börjar jama?

Pissiga väder hälsningar från Ozzy

 

DSC05405.JPG

Här brukar man kunna hoppa ut från trappen.

 

 

DSC05408.JPG

Ozzy sitter fast i gropen.

 

ännu mer snö

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Men stackars pyret…inte lätt att vara liten vavva i det vädret 🙂

    Svara
    • nä han gilla sommaren och våren. Han syns ju knappt och har han otur så råkar han hoppa ur nåt fotspår som finns på trottoaren och då är det djupsnö direkt.

      Svara
  2. Det sa stooora doggar till för att bli snögående. God Jul!!! Uno

    Svara

Kommentera

