RSS Flöde

Tekniken får mitt hår att krulla sig

Innan jul ledigheten så bestämde jag mig för att fixa flera tekniska detaljer. Jag skulle bla lära mig hur min Sunto funkar. Jag har både klocka och pulsband och fotpod och datapod. Ja ni hör vilken mess.

Sen har vi köpt en kabel till tv:n och surroundanläggningen så att vi får bättre ljud. Vad hände jo talet är defintivt inte synkat med tv:n. Så alla filmer och program så ser det helsjukt ut. Det skulle jag fixa iordning under ledigheten

.ht-x715-1.jpg

Jag fick en Ipod av *P*, jättebra för min andra MP3 spelare gick det inte att lyssna på nån ljudbok, den spelade upp kapitel 1,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20 osv… ni ser man var tvungen att shuffla fram varje kapitel. Ipod är jättebra sa alla.

nano_s.jpg

DET TOG MIG EN TIMMA SEN TAPPA JAG HUMÖRET. Ipods helvetet höll på att fara i backen av ilska sen tog *P* över.

Så nu vet endå inte hur den funkar.

Tv:n =CHECK den fixade jag

suunto_x6m_black_detail.jpg

Sunto historien tar jag en annan dag annars är risken att jag kommer sitta och dunka huvudet i väggen och sjunga *ave maria*

banginghead.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Den varianten ska jag testa nästa gång mitt humör sviker: ”Dunka huvudet i väggen och sjunga Ave Maria”!M.

    Svara

Kommentera

