RSS Flöde

Jag mutar ungarna med pepparkaka

Jag mutar ungarna med pepparkaka, ja inte mina egna för dom går inte på det men grannungarna skottade glatt uppfarten.

Undrar ifall dom kan rasta *killer dogs* och starta bilen för lite pepparkaka?

DSC05403.JPG

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hej jag ville tacka för en jätte bra och rolig blogg, men jag undrar var du har köpt din jacka eller om du vet om det finns en liknande någonstans har letat som en galning utan resultat. En mycet tacksam 5-barns mamma. En annan fråga som du kanske skulle kunna svara på och det är mitt stora dilemma jag har till min förskräcelse sett att jag har börjat få grått hhmm silver hår eller som jag kallar det blonderat hår. Det är en chock med tanke på att jag bara är 29 år . Men det kanske är för att jag har fem underbara barn som jag tackar för varje dag eller ? iallafall tycker jag att det räcker med att jag fyller 30 det här året SUCK .önskar en god fortsättning på det nya året kram mia

    Svara
    • Hej tack för din fina kommentar. Jag har köpt jackan på MQ märket är Sunshine. Egentligen finns päls runt luvan men den tog jag bort. Jag har inte ångrat inköpet av jackan en sekund. Köpte den i slutet av november-09.När det gäller håret så får vi vara glada att vi inte tappar det som männen gör. Det kan bli tunnare men sällan som vi blir flintiga som tur är. Jag själv kör med färg och slingar sen. Färdigt paket på vanliga affärerna. En polare blekte massa slingor som gjorde att det gråa hårstråna inte syntes lika markant.Måste vara underbart med så många barn 5 stycken… Jag ville ha flera men *P* fick huvudvärk varje gång jag nämnde fler barn eftersom Linnea hade kolik VARJE natt i 3 månader..ha det gott.. /anki

      Svara

Kommentera

