RSS Flöde

Hon är vacker, men ännu vackrare i verkligheten

– Men kolla ! såg du vad söt hon såg ut, säger jag till lillebror när vi går på Kungsholmen

– Nä vem då? undrar han som inte märkt kvinnan som passerat med barnvagnen.

– Ja men hon som spelar i serien *oskyldigt dömd*

sofia ledarp.jpg

Lillebror hade ingen aning men en sak är säker jag är klantig för medans jag gick baklänges för att förklara för honom vem jag sett så gick jag rakt in i en gran*dunge* mitt på stan. Hur det nu är möjligt?

20100118gran.jpeg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. På tal om skönhet, har du sett dig själv i en spegel? :-)Må gott!

    Svara

Kommentera

