RSS Flöde

hur kunde han bli så hårlös ?

Jag sitter med epilatorn. *P* kommer in i badrummet.

– Maten är klar

– Ok strax, svarar jag.

Efter en stund kommer han igen och konstaterar att jag forfarande inte blivit helt hårlös på benen.

– Men va fan kan man ha så mycket hår på benen?

– Japp jag är som en apa

– Närmare mer bestämt en urtidsmänniska 1:a upplagan.

– Jaha? du menar att jag är din förgrundsupplaga?

– Ja precis, säger han

Hur i hela friden kunde han då bli så *HÅRLÖS?*

 

Bild nedan på en förgrundsupplaga av epilator

bissell-text.jpg

 

Jag på kinesiska eller nåt liknade tydligen

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Jag brukar säga att de hårlösa står längre från grottmänniskan än de håriga. Han sa fel.. säkert. Höll med för husfriden. Typ. Eller nåt.

    Svara

Kommentera

