RSS Flöde

Jag är för gammal i den virituella bloggvärlen för att låta mig knäckas

Ju mer pacifist och fredssträvande en del människor är. Desto mer våld, hat, främlingsfientlig och destruktiv inställning ser jag.

En del visar god ton och hyfs i kommentarerna men vissa är bindgalna. Därför får ingen numera lämna kommentarer på mitt inlägg där jag skrev om dom omkomna soldaterna och hur jag önskade att man visar respekt.

Jag själv anser att vi i familjen har tagit ett gemensamt beslut om att *P* ska åka iväg på utlandstjänst för att vi vet att Sveriges soldater gör ett bra arbete och är omtyckta av befolkningen i Afghanistan. Olyckan i helgen är bara tragisk men en människas dåd ska inte få spegla hela Afghanistans befolkning.

Min blogg mitt ord, tro inte att ni knäcker mig på nåt sätt. Gissar på att jag fått fram min åsikt mer än nån bindgalen som hotar eller smäder mig.

Jag har låtit alla få ett svar på sin kommentar förutom dom som varit så grova att jag själv och andra läsare har sett till att moderatorn raderat dom. Jag är så tacksam för dom vänner och läsare i bloggvärlden som *passat* min blogg och anmält dom grova kommentarerna.(även jag måste sova) Utan er hade situationen varit förjävligt trist. Men ni alla ingen nämnd ingen glömd är fantastiska i ert stöd.

Peace Love and Understanding

 20233_288528633052_619653052_3511037_7200724_n.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentarer inaktiverade.

