RSS Flöde

ET Phone home mamman det är jag det !!

Jag ligger och lyssnar på vad som sas under dagen på P1 när jag, Mymlan och Viggo var med på programmet *Tomtar och troll på nätet*

När introt kommer och dom säger att ens barn är utomjordingar så börjar Linnea skratta.

Men så fort min röst hörs börjar Linnea kvida

-Du låter tråkig.

-Jahapppppp

Självklart låter en uppfödare av utomjordingar tråkig. *ET Phone home*

radio2.png

 

Web radio om ämnet Tomtar och Troll på P 1

PODRADIO

Bambuser

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Du sa mycke bra saker

    Svara

Kommentera

