RSS Flöde

Varsågod ta lite mer loranga snö !

Vi har en galning här i stan som ser ut som ett troll och alltid har vit jacka. Han smyger runt och spanar på tjejer i alla åldrar. Han är typ lite obehaglig.

Tidigare så kom han in och bara vinkade och stirrade på mig. Jag viftade med handen och sa

– Försvinn !!

Får han möjligheten så är han en pina och låter inte folk vara ifred från sitt stirrande

Igår när jag kommer ut från kontoret så står han utanför och leker med elsladdarna till Securitas motorvärmare.

– Lägg av !!! lek inte med elen, säger jag skarpt till honom.

Han bara flinar och trycker in stora snökockor i munnen och säger.

– Jag leker snöööö.

Jag hoppar in i bilen och hoppas att han hittar 4 våningar upp där han kan få proffshjälp. Har ingen talat om att man kan få mask i magen av snö och *Loranga* snö är inte att rekomendera.

 

 

 

 

 

Han påminner om den här mannen

crazy_dance-127621.gif

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Uäää.. bra att du berättar om folket.. finns det fler mysko människor så får du gärna dela med dig.. Nu sägs det ju att här uppe där vi bor är det lugna gatan men man vet ju inte.. Äckligt med snön med. bläää.

    Svara
    • *asg* snön är som tur är inte koncentrerad till där ni bor.. Folket i stan får vi ta en fika på så ska du få dig en rundtur…

      Svara
  2. Huvva och håll i! Snö i mun och snö i huvet antagligen också. Kan vara helt oförarglig, men en fd granne till mig började med att kolla tjejer i badhuset, stod sen på balkongen och runkade öppet för att sluta som våldtäktsman. Det tog några år, men vissa utvecklingar står inte stilla. Hoppningsvis är han helt ofarlig, utom för sig själv naturligtvis. Upp med honom på psyket, fast det har väl lagt ner av besparingsskäl. Uno som fått NY TV!!!

    Svara
    • som tur är han endast enbart en *tittare* inget mer men jobbigt nog… Ifall blickar kunde döda så skulle han lagt bena i vädret.. Ifall hans blickar funkade så vete gudarna vilket öde man skulle få..

      Svara
  3. Jag tror jag vet vem du menar. Har bara hört honom säga ”goddag”, nån gång. Tror att han är ofarlig faktiskt.

    Svara

Kommentera

