RSS Flöde

Ligger jag ?

DSC00141.JPG

snö i massor men här är bilden rättvänd. Typiskt när man mobil bloggar att den lägger sig på sidan.

7788b15d2c6132d2.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Det tog en stund innan jag begrep att bilden ligger på sidan! Ja nu har vi väl fått snö så det räcker och blir över!

    Svara
  2. Snön göra att man måste ligga i. Det är ena sidan. Den andra är tvärtom. Vet man inte vilken man ska ligga i kan man välja att stå, helt med snöskorna på. Uno

    Svara
  3. Hej. Jag lyssnade precis på radioprogrammet du var med i (förra måndagen?) och blev lite smått upprörd över att ni kallar alla näthatare för ”troll”. Att trolla handlar inte om att kalla din man för en idiot eller säga att ditt barn är fult. De flesta som råkar ut för troll har inte ens någon aning om det eftersom hela konceptet bygger på att driva med hur korkade och naiva många är.Oklart vad jag vill uppnå med den här kommentaren.. Jag lyckades hur som helst memorera ditt bloggnamn och tänkte att i alla fall någon av er kunde bli tillrättavisad. ”Troll” är en åtråvärd nättitel och när ni kallar alla idioter på internet för troll skjuter ni er själva i foten. Det är även respektlöst mot dem som faktiskt förtjänar trolltiteln att kategorisera dem tillsammans med den internetcancer som häver ur sig onyanserad avundsjuka på totalt meningslösa bloggar (som den här).

    Svara
    • EskilNr 1. Ring radio jag har inte valt programmets namn. Nr 2 Tomtarna då? är det inte synd om dom stackars namnen.Nr 3 Ifall jag var så oviktig så kanske ditt budskap inte går fram. Glöm inte att jag är meningslös…Nr 4 Välkommen !!

      Svara
  4. Tok! Jag är vqarken idiot eller snäll. Det finns dialog, kan dubegripa sånt? Jag och Barba tycker ofrta olika, men vaba? Så gör människor, och ska de gå vidare måste de se varje liten konkflikt som en möjlighet.. enna

    Svara
  5. 1. Jag kommenterade inte programmets namn, var får du det ifrån?2. Fortfarande, jag kommenterade inte programmets namn. En tomte i den här bemärkelsen är väl hur som helst ett relativt obundet begrepp som passar bra som benämning på internetidioter av den här sorten.3. Var får du allt ifrån? Tar du LSD när du läser? Jag har inte kallat någon för meningslös, jag sa bara att din blogg var, i mitt tycke, meningslös. Nog för att det jag sett dig skriva här i bloggen kan räknas som meningslöst, men hur relevant är det? Anledningen till att jag postade just här var för att ditt bloggnamn satte sig i skallen på mig, vilket jag redan förklarat.4. Till vadå?

    Svara
  6. Nämen oj, så fåordig du blev helt plötsligt. Det tycker jag att du borde fortsätta med att vara =)

    Svara
    • Vad jag kan se av din blogg så är du en misströstande olyckligt kär man. Jag kan inte ge dig det du behöver jag har en man som täcker alla mina behov…Ge din energi till en kvinna som du behöver. Im not the lady in youre dreams….

      Svara
  7. Ta det inte som en förolämpning, men, nej, det är du sannerligen inte 🙂

    Svara
    • Eftersom du inte bloggat så länge så förstår jag att du har svårt med att läsa bloggar. Ifall du är något trolls skyddsande så säger jag lycka till. Är det här vi hänger eller på din blogg…

      Svara
  8. Har jag inte bloggat länge? Snart tre år på den nuvarande och jag har nog rört mig på internet längre än du vågar ana. Trollen behöver ingen ”skyddsande” (vad nu det är), de har Andy Kaufmann 🙂

    Svara

Kommentera

