RSS Flöde

Bra kvalité ? Spelar ingen roll ifall man köper dyra dom billiga håller bättre

inte ens 2 månader höll jossans fingervantar som hon fick i julklapp och än är det inte vår

a8c4c2738cbb060f.jpg

 

a0c217c90f80d707.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hä som haffs slits. Jojo, nu lägger jag vantarna på hyllan… Själv brukar jag glömma mina nånstans, så de behöver inte ens slitas.

    Svara
    • Fick ärva ett par fina av min farmor. La dom bakom mig när jag tog ut mina skolböcker ur skåpet och konstaterade innan jag gick att nån glömt sina finvantar. -stackars människaSen frös jag och kom på dom först när vi var vid tåget. Men då var dom väck…Så dom hann jag inte ens slita ut. Jag ärvde ett par vantar och ett smyckes skrin av farmor. En sak kvar.

      Svara

Kommentera

