RSS Flöde

När bestämmer man sig för att nu har man fått nog

Postat den

e4a60fb746058401.jpg

Det finns en dag då man bestämmer sig för att nu är det nog jag går hellre. Är det när det är 5 cm snö eller 20 cm eller 75 cm snö. För en dag så stod cyklarna bara helt enkelt kvar.

Själv har jag beklagat mig till *P* över våran ICA MAXI som har ställt hinkar lite här och där för att det droppar vatten från taket. Det känns säkert *but not*

893d59a6e2c95e82.jpg

Bild tagen igår innan det kom mera snö. Takskottarna på väg på lunch. Nu är snöhögarna så stora att man knappt ser butikerna längre.

 

DN AB SVD Tak

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. klös i ösregn

    när man inte ser styret:-)

    Svara
  2. Min cykel kom fram igen. Det töar och det drippar. Det är tamejsjutton vårvinter!!!

    Svara

Kommentera

