RSS Flöde

Jag körde en *kräk eva*

Postat den

Nånstans på morgonen så fick jag slint och fixa till mig för att åka till jobbet. Precis när sminket kommit på så kräks jag hejdlöst av värktabletterna från gårdagen. När *P* kommer in och ser att sminket rinner utmed ansiktet så säger han

– Var det inte vattenfast?

Nix inte innan det torkat.

På vägen till jobbet så sitter Linnea i bilen och säger till *P*

– Släpp av mamma först !

– Varför ? undrar jag

– Hur skämmigt är det inte ifall du börjar spy genom bildörren när vi kommer till skolgården.

Hon har så rätt. Själv vände jag när jag kom till jobbet det var för mycket folk för att jag skulle vilja spy offentligt inför dom. Sen kan man undra vad skulle jag dit och göra egentligen?

2f320a9bf3dcaaa8.jpg

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. En ”Kräk Eva” gjorde jag i måndags … vaknade på jobbet av att jag hade jätte ont i magen och började spy som bara den. Fick in en annan som kunde jobba de sista timmarna för mig och cyklade hem eller rättare sagt ledde cyklen hem.Ja ja i alla fall på vägen hem så gjorde jag flera Eva kräkningar usch usch vad jag skämdes ville bara hem. Det visade sig att jag hade fått maginfluensan.

    Svara
    • här är det ingen maginfluensa hade varit bättre men ifall jag haft maginfluensa hade jag nog önskat att jag haft nåt annat man är aldrig nöjd…

      Svara
  2. Du det var länge sen jag gjorde en ”kräk Eva” sist hade jag magsjuka och det var 2 år sen, så jag ber till högre makter att jag slipper kräkas. finns det något vidrigare?Hoppas dagen gick bra utan mer kräkningar.

    Svara

Kommentera

