RSS Flöde

piller är inte min grej jag blir helt inte nån kul tjej

Postat den

 

5a3e0fcc82e965ea.jpg

Piller är inte min grej, alvedon är det starkaste jag tål. Trallallalla piller fick mig att köra buss igårkväll och nu på morgonen för jag blev hög som ett höghus. Ryggskott är inte att leka med. Trodde det bara var äldre som drabbades eller så har jag blivit tillräckligt gammal för att få det.

97c219173f4b90c9.jpg

Går in och sätter mig i gästrummet illamåendet är på lut och helt plötsligt känns den vita krukan som att den är min bästa vän.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Piller kan också betyda pillra… Må väl…

    Svara
  2. Läser Guilluo ”Men inte om det gäller min dotter”. Tänker på dig. Uno

    Svara
  3. Fattar din grej! Tar Citodon för mitt ”nackskott” , sluddrar faktiskt och mår illa!

    Svara

Kommentera

