RSS Flöde

jag börjar nå mitt lågvattenmärke

Postat den

För det var akutbesöket förra onsdagen, för mitt ofrivilliga ryggskott. Läkaren ville kolla ifall jag hade domningar i benen. Kunde läget se värre ut för mitt ego.

  • Sne kropp framåtlutad=bara rullatorn som saknades
  • upptill hade jag bara bh =klänning för dagen som dom bad mig ta av
  • nedtill tunnstrumpbyxor nedragna till knäna= fick inte av dom nådde fn inte fötterna

 

dkkjtzir(1).gif

Det blir värre ju mer åren går vart ska det här sluta?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hehehe! Hua vad hemskt. Hur är det med ryggen nu då?

    Svara
    • Lite bättre men absolut inte helt bra . Längtar tills jag kan sova längre än till 5 på morgonen även *P* kan jag lova han är nog skittrött på att höra tv:n slå igång så där tidigt.

      Svara
  2. Jahopp. Det är bara att bli ung igen. Själv jobbar jag på det. Har nyss passerat sjutti fast vet inte åt vilket håll… Håll ut, eller in eller hur du vill ha det. Uno

    Svara
    • Jag håller in så korsetten ser mer rak ut, tänk att det kan vara så svårt att få kroppen i rakt läge när man har ryggskott.

      Svara
  3. Det är ett elände när kroppen tar över kommandot. Jag vill ju själv bestämma! Men den tiden känns ganska förbi numera…

    Svara
    • jag köper att man blir klokare med åren men slitnare *nix* fattar inte vart mitt ryggskott kommer ifrån.

      Svara
  4. att du inte stötte på någon i väntrummet då?

    Svara
  5. Tror att det är tältcentralen nästa för kläder som är lätta att dra på och av…sedan så har jag hört att hjälpmedelscentralen har mycket bra grejjor…bara som tips 😉

    Svara
  6. Känns igen! Närmar mig 40 med stormsteg och det är nu det börjar. Sitter just nu med nackspärr och förra veckan var det låsningar i ryggen. Tur att barnen håller mig igång. Hoppas du får hjälp med ryggen.MVh Anna6barnunder7år

    Svara
  7. Haha stackare!Ja vi har det jobbigt!Jag fick Nackskott förrförra veckan =0(

    Svara

Kommentera

