Dagsarkiv: 16 mars, 2010

Hur hårt ska man straffa ungarna?

Postat den

26741_1347772528477_1056225606_1063485_484805_n.jpg

Bilder från Linneas Skolresa visar helt klart att sockerdopning pågick. Det är inte underligt att dom sprang mellan rummen på natten för att busa.

Själv när jag var på konfirmationsläger på 80-talet så sprang vi och spökade för killarna i huset brevid. Synd bara att prästen hade rummet brevid killarna så att han blev väckt.

Nuförtiden har ungarna mobiler och kan checka upp innan dom springer mellan rummen. Men tror ni våra *blondiner* gjorde det? Nix dom sprang rätt in i lärarens rygg som redan var inne i andra rummet för  inspektion.

– Jag har aldrig sprungit så fort i hela mitt liv, 3 steg i taget tog jag i trappen, värre än hemma. Var Linneas förklaring.

Tror jag det, men hur hårt tror ni dom straffade våra barn för tilltaget? Glöm inte att det är en privatskola.

 

SMS:et som kom mitt i natten