RSS Flöde

bortskänkes en förvirrad åsiktstorped till bloggare som gör bort sig

Postat den

EvaEmma bloggare som är intagen på tv 4 programmet om Tiger Woods. Kan inte nån ta bort bitterf1ttan för hennes argumentation verkar sanslöst våldsam och ostrukturerad.

Pinsamt i kvällsöppet.

evaemma_andersson82x82.jpg
Evaemma

Tiger Woods ska ena sekunden inte få ha sponsorer. Den andra så ska han få en chans. Sen finns 100:a andra som kan spela lika bra???????????

Är hon analfabet? Finns ingen konsekvens i det hon säger i programmet eller glömmer hon vad hon sagt efter 1 sekund?

Tiger Woods är en otrogen skitstövel men spela golf kan ingen annan göra som just han.

 

herregud hon nyhetsbloggar

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. …det var ord och inga visor! 😉 Men rätt har du! 🙂

    Svara
  2. Otrohet och idrott är två helt olika saker. Det skulle inte bli många aktiva idrottsmän/kvinnor kvar om otrohet skulle omöjliggöra idrottande.

    Svara
  3. Du har så rätt. You go girl!!!!!!

    Svara
  4. eh? är jag bortskänkt? till vem?

    Svara
  5. Jag håller med du!Om Tiger Woods alltså..Den där åsiktstorpeden har jag missat.

    Svara
  6. Hon var krönikör ett tag i expressen. (Tror jag om det inte var aftonbladet). En omogen gaphals. Jag såg inte detta programmet men jag tror som sagt inte jag missade något av vikt. 😉

    Svara

Kommentera

