RSS Flöde

– Är det du som har beställt?

Postat den

Bluff fakturan är bra gjord och vid första anblicken så tror man att den är riktig.

– Är det du som har beställt nåt?

Jag kollar igenom den och funderar…. Har jag glömt nåt?

XXXXXX tycker det är lika kul varje gång när jag sitter där och funderar.

Kontorsgrossisten AB är bluff som vanligt ! Det är ett erbjudande och jag undrar varje gång. Vad får dom som råkar betala?

  • Gem?
  • Papper?
  • Kuvert?
  • En matta?
  • En bakelse?

 

kg.png

Vissa uppgifter är utsuddade.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Det gäller att se upp, det finns alldeles för många svindlare

    Svara
  2. Jag har också fått en faktura eller flera när jag tänker efter. Detta går i skov det där med ”bluffakturorna” det gäller att vara väldigt observant på detta.

    Svara

Kommentera

