RSS Flöde

Fel svar så får han gunga själv i gungstolen en dag

Postat den

– Kolla vilken cool sko !

– Ja men då måste man ha nåt som passar, säger *P* tveksamt

Svarar han fel på följdfrågan så får han nåt hårt i skallen..

 

126086806667091151.jpg

 

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Helt enkelt urläckra, verkligen något i min smak, är största skofanatikern, det slutar alltid med att skor av denna modellen hittar hem till min garderob, jag som inte ens kan använda dem längre, kliar mig i huvudet.Hoppas han svarade rätt.

    Svara

Kommentera

