RSS Flöde

Han skäms som en hund den lilla råttan !

Postat den

– Vi tar en promenad med hundarna, säger jag till *P*

På en millisekund när jag öppnat dörren så rullar sig ozzy direkt på en blöt fläck på gräsmattan.

Så lång blev hans promenad. Nu är han duschad och får vänta på torkning, tur att han är korthårig.

DSC07123.JPG

DSC07127.JPG

Hela hunden runt om, bakom dom lösa bruna fläckarna finns en vit hund !!

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Svensk Rättvisa

    Trodde det rörde sig om män och dess beteende sett av många kvinnor av rubriken att döma… :))Kom till mig för kampsången om du vill… Garanterat dagens leende!

    Svara
    • ska kolla…jo men den här manliga lilla råttan som skäller som en kanariefågel han är så skitig..

      Svara
  2. Har du en chihuahua?

    Svara
  3. Det visste jag inte, och jag vill inte missa ett enda chihuahuainlägg! Jag trodde aldrig att det skulle hända mig som är schäfermänniska, men när jag hade hand om en chihuahua för ett tag sen blev jag helt förälskad.

    Svara
    • skriver då och då om *killer* och *ozzy* Killer tror han är en mördarhund 3 kg. Ozzy 2 kg tror han är ja gud vet vad en liten ängel kanske han är rädd för nästan allt, sin skugga, blad som flyger i luften ja han är nog lite nervklen.

      Svara
  4. Vad glad du att det bara var en blöt fläck med lite lera i som han rullade sig i … en gång för många år sedan rullade sig Watson i en skithög och jag hade motvind hela vägen hem med honom. Fy farao höll på att spy på honom hur många gånger som helst innan vi kom hem. Stängde in honom i duschkarbinen och tog ett jävligt djupt andetag innan jag öppnade och satte igång duschandet och shamponerandet.Det luktade hur jag än skrubbade till slut sprayade jag lite parfym på honom … kan bara säga att det inte var en höjdare, skitlukt med parfym.Gla Påsk på DuKram

    Svara
    • usch ja vissa hundar gillar just skit har jag förstått… Men ibland när han kommer in så luktar han nåt dyligt… det går på sekunden..

      Svara

Kommentera

