RSS Flöde

Allt är inte enkelt men kan ni tyda det här ?

Postat den

winding.png


Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Jag bara undrar varför?

    Svara
  2. ja, jag kan Pil up X 2pil höger X2osvHaru aldrig spelat p2?

    Svara
  3. aj fan..va är det där *pekarny konsol?

    Svara
  4. Jag hakar fast på dubbelkonsonanten/dubbelvokalen i första ordet…

    Svara
  5. AH..pilar som pekar mot mot varandra betyder att du ska trycka samtidigt?och den där pilen med ”skruv” att du ska dra/svänga lite på Joysticken?eller ja nåt?

    Svara
  6. för info. och gäller inte inlägget ovan.Jag hänvisade Kettu till din blogg. Eftersom hon riktat kommentar till dig hos mig.http://blogg.aftonbladet.se/solnattq31314/2010/02/ni-har-min-respekt

    Svara
  7. Det var längesen de grävdes upp på sina lertavlor från Adelaidetiden i västra Urbanien. Ännu strider forskningen om betydelsen, men en teori säger att det handlar om den utsprungliga pilismens grundläggande teser. De gamla pilisterna pekade ut vägen mot skatten/skatterna/trianglarna med hjälp av pilar. Full triangel betyder full skatt, tom att någon stulit innehållet. Dubbelpil uppåt betyder stort hopp, ofta högre än två meter. Enkelpil ett lätt skutt. Nedåtpilarna betyder dyk, alt stordyk. Förekommer där klippstupen finns. Snedpilarna handlar om att kasta sig lätt uppåt resp nedåt. Enkelt kan man tycka, men utgångsläget måste vara Urbaniens största stad Uschia där man tror att själva brunnen på stortorget – Plassa Granda – är platsen för sökets början. Lycka till, flyget går varannan vecka enligt kodad tidtabell..

    Svara

Kommentera

