RSS Flöde

Jag gillar folk men inte här

Postat den

 

9cc168880fef657e.jpg

 

Innan mötet med idrottsläkaren slinker jag in på toa. Alltid samma procedur, låsa, dra i dörren och sen endå funderar jag på ifall jag verkligen låst när man sitter ner. 

En toutch av socialfobi just när man är på toa. Där vill jag inte ha besök, inget fikabesök eller pratande i telefon. Bara lugn och ro

 

vissa tillfällen kan en viss social

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Precis så fungerar just nu våran ytterdörr!!!!… Dra in dörren och måste låsa för att dörren skall hållas stängd…grrrr…kramizar

    Svara
    • Låter som vårt förra hus samma problem. Vi sov en gång med öppen dörr hela natten för den hade åkt upp och vi hade tur för hunden sov och var inte ute och rände på byn.. Kunde slutat illa ifall minikiller hade dragit iväg.

      Svara
  2. Nej där vill man ju faktiskt få vara ifred, nog för att det är trevligt att umgås och prata, men inte just i det läget…

    Svara
  3. Gillar toa, men inte alla. Det ska vara rent! Fattar inte att folk kan skita i skit!!! Det finns alltid en borste, man kan snygga upp efter sig, inte kissa på ringen eller väggarna, allt är möjligt för var och en att fixa. Allmänna toaletter kunde vara jättefina om alla tog sitt ansvar. Vad skulle vi göra utan dem när det tränger på? Uno

    Svara

Kommentera

